17 Kronologi Seram Bapa Pancung Kepala Isteri dan Anak Hingga Putus Selepas Berzikir, Nekad Bakar Mayat Keduanya hingga Rentung

“Mulanya dia berada di dlm bilik, kata nya berzikir dan solat utk tenangkan fikiran..sebaik dgr suara isterinya dr dlm bilik air, dia mula hendap sambil pegang parang betul-betul depan pintu..”

17 Kronologi Seram Bapa Pancung Kepala Isteri dan Anak Hingga Putus Selepas Berzikir, Nekad Bakar Mayat Keduanya hingga Rentung







Hampir tidak seorang warga pun yang keluar,suasana perkampungan menjadi sepi ,seluruh rumah warga tertutup rapat selepas terjadinya satu pembunuhan mengerikan.

Ada 4 warga yang hanya duduk menjaga sebuah rumah yang memiliki garis polis dengan lampu yang samar samar,bau hanyir darah beku masih tercium kuat di sekitar pembunuhan.kata wahyu hidayat salah seorang warga.

Misteri penemuan dua mayat tanpa kepala terbakar dipercayai ibu dan anak masih menjadi misteri dalam kejadian yang belaku pada penghujung tahun 2015 lalu dipercayai dilakukan oleh abdullah 50 tahun suami dan bapa mangsa.

Katanya abdullah dirawat di hospital karena mengalami masalah kerusakan organ tubuh setelah Cuba membunuh diri dengan meminum petrol dan cecair pembersih lantai usai menghabisi nyawa isteri dan anaknya itu.

3 bulan berlalu Kronologi pembunuhan dan punca sebenar kejadian masih menjadi tanda tanya.,namun pada jumaat semalam abdullah yang mendapat pengesahan sihat dari pihak hospital memperagakan beberapa adegan kronologi pembunuhan tersebut hinggalah semuanya terbongkar.

kuy

1.Abdulah dan isterinya halimah 48 sempat bertemu dengan ketua kampung arifin karena isterinya menuntut cerai.

2.Setelah balik dari rumah ketua kampung abdullah mengaku panik dan buntu.

3.Abdullah masuk ke bilik dan mengerjakan solat dan berzikir untuk menenangkan fikiran.

4.Isteri abdullah pada masa itu sedang mandi di dalam bilik air, mendengar suara itu abdullah mengintip dari celah celah dinding.

5.Abdullah kemudian keluar dari bilik dan mengambil sebilah parang dan menunggu di depan pintu bilik mandi.

6.Kemudian abdullah menghayunkan parang ke leher isterinya sebaik saja mangsa keluar dari bilik mandi tersebut.

7.Isteri mangsa sempat menjerit dan meminta tolong,karna masih tidak berpuas hati,abdullah kemudian menyembelih isterinya hingga putus dari bagian belakang.

8.Teriakan di dengari oleh anaknya sari devi 16 tahun kemudian mendekati ibunya yang sudah terbaring di lantai tanpa kepala kemudian dia menangis dan menjerit minta tolong.

9.Abdullah yang merasa terganggu dengan tangisan anaknya, ia kemudian menganyunkan parang tepat pada leher anaknya yang tertunduk cuba membangunkan ibunya.

10. Kemudian badan anak itu jatuh tepat di atas mayat ibunya.

Saat memperagakan kronologi kejadian abdullah menangis tanda menyesal,ia pun bersandar didinding seolah tidak mahu memperlihatkan Kekejaman yang dia buat kepada anak dan isterinya itu.

pihak polis cuba menenangkan abdullah dengan membawanya kebilik air untuk mengambil wudhu.Setelah tenang abdullah kembali memperagakan kronologi bagian ke 11.

Gambar kedua mangsa

Gambar kedua mangsa


11.Abdullah kemudian mengambil selimut untuk menutupi mayat anak dan isterinya yang berlumuran darah.

12.Selepas itu abdullah mengambil tong yang berisi minyak dan menyimbah mayat kedua mangsa dan membakarnya dengan meletakkan kepala yang terputus di atas badan kedua mangsa.

13.Abdullah masuk kedalam bilik mandi dan membersihkan tubuhnya yang penuh dengan darah.

14.Kemudian ia mengambil cecair pembersih lantai,minyak dan obat asma kemudian meminumnya dengan niat membunuh diri.

15.Warga setempat yang melihat rumah abdullah berasap cuba masuk namun pintu terkunci,hingga akhirnya beberapa warga terpaksa memecahkan bagian kaca dan cuba memadamkan api.

16.Warga mendapati abdullah terbaring tidak sedarkan diri di dalam bilik mandi dengan mulut berbuih dan segera di larikan kehospital.

17.Warga menemukan mayat isteri dan anak abdullah sudah hampir terbakar tanpa kepala dan warga segera melaporkan kejadian itu kepada pihak polis.

Tiga hari sebelum pembunhan dipercayai abdullah dan isterinya bertengkar mulut karena masalah ekonomi keluarga dan juga beberapa hutang yang belum dilunasi..abdullah adalah seorang pengangguran manakala isterinya hanya seorang penjual rojak.

Akibat dari perbuatannya itu hakim mahkamah negeri itu menjatuhkan hukuman 15 tahun penjara ke atas abdullah yang tinggal di Desa Argosari RT 2/RW 1, Kecamatan Jabung, Kabupaten Malang
.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s